شرکت نیکوبرشرق سپاهان

سازه های فلزی سنگین و نیمه سنگین

نیکوبر شرق سپاهان سازنده سازه های فلزی سنگین و نیمه سنگین جهت معادن و کلیه ی شرکت های  صنعتی می باشد. این سازه ها شامل شوت ها، آسیاب ها، کراشر، استرین ها، ترومل اسکرین و … می باشد.

معرفی محصول:

  • شوت

شوت ها برای انتقال مواد از یک مرحله به مرحله دیگر در عملیات استخراج استفاده می شوند. هنگامی که مواد به یک فرآیند وارد می شوند یا از آن تخلیه می شوند، شوت ها جریان مواد را برای مرحله فرآوری جمع می کنند و انتقال می دهند. شوت ها به همراه سنگ شکن، فیدر، نوار نقاله، استاکر و آسیاب استفاده می شوند.

در معادن، سنگ معدن با سرعت قابل توجهی از نوار نقاله تخلیه می شود، در نتیجه باعث سایش شدید شوت یا ضربه به نوار می شود. در بسیاری از موارد، می توان با بازسازی شوت های قدیمی با لاینر (سرامیک لاستیک) متناسب به توان عملیاتی بالاتر دست پیدا کرد. شرق سپاهان راه حل های مهندسی و متناسب با نیازهای دقیق شما را طراحی، تولید و عرضه می کند.

  • ترومل اسکرین

شرق سپاهان پیشرو در طراحی و ساخت ترومل اسکرین می باشد و بیش از 25 سال است که بازار معادن ایران را تأمین می کند. متخصصان ما با در نظر گرفتن محیط کارکرد و فرایند، ترومل هایی را ارائه می دهند که حداکثر مقاومت را در برابر ضربه و سایش دارند.

  • سازه های فلزی با لاینرهای سرامیک لاستیک

بسپامیک به عنوان یک لاینر جهت سازه ها می باشد که در لینک زیر می توانید کاتالوگ آنها را ملاحظه نمائید، شرق سپاهان تنها تولیدکننده ی سازه های فلزی می باشد که خود نیز جهت افزایش طول عمر، انواع لاینرهای سرامیک لاستیک را به مشتریان خود پیشنهاد می نماید.

به بالای صفحه بردن