شرکت نیکوبرشرق سپاهان

لوله های فشار قوی صنعتی

شیلنگ های دوغابی لاستیکی برای بخش هایی از سیستم های شیلنگ دوغابی که شامل خمیدگی، اختلاف سطح و ناهمواری است، استفاده می شود. شیلنگ انعطاف پذیر لاستیکی را می توان به راحتی در طول های مختلف تنظیم کرد، یا تا حدی، بر اساس نیاز خم کرد.

معرفی محصول:

شرق سپاهان یک شرکت پیشرو در ساخت شیلنگ های فشار قوی است. شیلنگ های فشار قوی مهمترین قسمت تجهیزات مدرن است که به طور گسترده ای برای همه سیستم های هیدرولیک، گاز و آب برای انتقال مایعات تحت فشار (روغن، چربی، امولسیون و سایر موارد) استفاده می شود.

شیلنگ ها از مواد مختلف با فناوری های مختلف بسته به محیط کار، فشار محدود کننده ، شرایط آب و هوایی و مایعاتی که منتقل می کنند ساخته شده اند. محصولات شیلنگ فشار قوی ما بهترین راه حل را برای مشتریان برای حل مشکلات مایعات در سیستم های هیدرولیک ارائه می دهند.

بیشتر شیلنگ های لاستیکی از سه قسمت تشکیل شده اند: لوله داخلی، لایه تقویت کننده و پوشش. لوله داخلی و پوشش معمولاً از لاستیک مصنوعی با کیفیت بالا ساخته می شوند و باعث می شوند شیلنگ در برابر سایش، خوردگی و فرسایش مقاوم باشد. لایه تقویت کننده از سیم فولادی مارپیچ یا بافته شده یا پارچه های الیاف ساخته شده است و باعث می شود شیلنگ ساختار محکم تری داشته و در برابر فشار بالا مقاوم باشد.

  • کوپلینگ های آلومینیومی

کوپلینگ های آلومینیومی بین طول شیلنگ قرار می گیرند، در صورت ترکیب با لوله های استیل تقویت شده با آب بندهای لاستیکی، اتصالات کاملاً محکم ایجاد می شود. آب بندهای لاستیکی انعطاف پذیر کمک می کند تا ناهمواری اتصالات جبران شود، در عین حال اتصال ها را از تماس مستقیم با دوغاب محافظت می کند. از یک نوع اتصالات و آب بندها هم برای شیلنگ های لاستیکی و هم برای لوله های فولادی با روکش لاستیک استفاده می شود.

  • لوله های آبگرد کوره های قوس الکتریکی

لوله های آبگرد در حال حاضر برای کوره های مختلف، به ویژه برای کوره قوس ذوب و کوره القایی ذوب استفاده می شود. شرق سپاهان به عنوان یک تولید کننده پیشرو در این زمینه، با استفاده از تجربیات و تحقیقات گسترده خود، لوله های آبگرد قابل اعتماد و با کیفیت بالا را تولید می کند.

از جمله مزایای لوله های آبگرد تولید شده در این شرکت، انعطاف پذیری بالا، اتلاف انرژی کم، مقاومت عالی و تعمیرات و نگهداری آسان می باشد.

در این لوله ها به طور مداوم جریان آب وجود دارد، از این رو ایمنی 100٪ را برای اپراتور ایجاد می کند. هسته اصلی از لاستیک نئوپرن فاقد کربن پوشانده شده است، که با شیشه آزبست/سرامیک عایق بندی شده است تا در برابر دمای بالا مقاومت کند.

پروژه های اجرایی

به بالای صفحه بردن