شرکت نیکوبرشرق سپاهان

لاینینگ سرامیک لاستیک

لاینینگ های سرامیک لاستیک برای کاربرد در مناطق دارای ضربه شدید و ساییدگی مناسب هستند. لاینینگ ها را می توان از اشکال سرامیکی شامل گوی ها، استوانه ها و مکعب ها در اختیار داشت که همگی دارای محتوای سیلیس آلومینای بالا هستند که در برابر سایش زیاد و بستر لاستیکی در برابر ضربه های شدید مقاومت می کند.

معرفی محصول:

لاینینگ های ضدسایش سرامیک لاستیک یک راه حل همیشگی و بسیار بادوام برای محافظت از تجهیزات معدن و استخراج از اثرات مخرب در برابر خوردگی و ساییدگی شدید است. طراحی کامپوزیت های ضد سایش به آنها این مزیت بی نظیر را می دهد که مقاومت در برابر سایش را در برابر مواد بسیار ساینده با سرعت جریان بالا ارائه دهند، در حالی که مقاومت در برابر ضربه متوسطی نیز دارند.

شرق سپاهان لاینینگ های سرامیکی را با استفاده از سرامیک، لاستیک، فلز، پلی اورتان و ترکیبات این مواد ارائه می دهد. ما مجهز به بررسی داده های فرآیند شما و ارائه یک طرح پیشنهادی با استفاده از اشکال، اندازه ها و طرح های مختلف سرامیک برای پاسخگویی به نیازهای خاص شما هستیم.

شرق سپاهان سرامیک را به تنهایی یا با استفاده از لاستیک به کار می برد. لاستیک نه تنها ویژگی های سایش را بهبود می بخشد، بلکه باعث دفع ضربه کاهش لرزش و سر و صدا می شود. لاینینگ های ساخته شده از سرامیک لاستیک راه حل بهینه ای است که مقاومت بیشتری را فراهم می کند، سر و صدا و زمان خرابی را کاهش می دهد و عمر دستگاه شما را بهبود می بخشد. پانل های ساخته شده از سرامیک لاستیک مقاومت منحصر به فردی در برابر سایش ایجاد می کنند، در حالی که خواص الاستیک مواد دیگر مانند لاستیک به طور مؤثر ضربه را جذب می کند.

کاربردهای رایج برای لاینینگ سرامیک عبارتند از:

  • خوشه های سیکلون
  • شوت
  • لاینینگ لوله
  • درام های محرک
  • باکس های توزیع کننده
  • زانوها
  • خطوط تخلیه و حمل معادن

از جمله خدمات منحصر به فرد شرق سپاهان لاینینگ سرامیک لاستیک غلطک ها با سرامیک آلومینا و لایه لاستیکی به عنوان یک سطح محافظ برای بهبود و افزایش عمر غلطک است.

از جمله مزایای این غلطک ها بهبود کشش نوار نقاله، عدم لغزش بین روکش سرامیک و نوار، کاهش لغزش نوار، افزایش عمر نوار و غلطک، کاهش خرابی سیستم، افزایش بهره وری و مقاومت بالا در برابر سایش است.

به بالای صفحه بردن